kleuren, vormen, dieren, cijfers... Ze prikkelen zo de handigheid en logica van kinderen. + 6 maanden KUBUS "de boerderij" Stapel de kubussen en ontdek een pittoreske boerderij, een dierentoren, de cijfers 1 tot en met 6 en nog veel meer. Elke kubus heeft verschillende stoffen, vormen, afbeeldingen, geluiden, cijfers of activiteiten en is een bron van vermaak voor de kinderen. • Bestaat uit : 6 kubussen van verschillende vorm • Zijkant 9 cm. • Gemaakt van STOF. • Wassen op 30 °C. 203 1 38 301 per 6 kubussen 24,30 / 29,40 + 6 maanden DIEREN- EN VORMENKUBUSSEN Vier kubussen van mooie kwaliteit om de dieren en kleuren te leren kennen. Elke kubus biedt een stimulans: verschillende texturen, rammelaars, belletjes, ritselend papier... • Bestaat uit : 5 kubussen en 1 bal. • Zijkant 8 cm. • Gemaakt van SCHUIMRUBBER bekleed met stof 35% KATOEN en 65% POLYESTER. • Wassen op 30 °C. • Wordt geleverd in een opbergtas. 203 1 35 581 per set 24,54 / 29,69 + 3 maanden MULTI-ACTIVITEITENKUBUS Deze kubus vertelt het verhaal van Max de eend die naar zijn vriendjes toe gaat. De prOpeller van zijn vliegtuig draait met veel geraas, de deur van het konijnenhok gaat open en dicht, zijn poot verandert in een bijtring en Max speelt verstoppertje terwijl hij vastzit aan een elastiek! • Zijkant 12 cm. • Gemaakt van 20% KATOEN - 80% POLYESTER. • Wassen via handwas. 203 1 39 181 per stuk 18,97 / 22,95 ontwerp Groot formaat! Vele mogelijkheden! + 12 maanden ZACHTE DOBBELSTENEN Kunnen gepersonaliseerd worden Deze lichte, grote en geruisloze dobbelstenen bieden ontelbare mogelijkheden voor pedagogische oefeningen. Ze laten toe kleuren en cijfers te herkennen of verhalen te verzinnen. • Bestaat uit : 3 kubussen. • Zijkant 15 cm. • Gemaakt van SCHUIMRUBBER overtrokken met stof 65 % POLYESTER, 35 % KATOEN, 200g/m3 . • Wassen op 30 °C. 203 1 27 700 per 3 dobbelstenen 47,01 / 56,88 www.wesco-group.com 3 Pagina 387

Pagina 389

Heeft u een sportblad, publitas of digi drukwerk? Gebruik Online Touch: gids van pdf naar digitaal converteren.

Wesco 2013


You need flash player to view this online publication